Paweł Jędrzejewski

Jestem specjalistą mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych.

Pełnię funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ImageMed, agencji marketingowej, która specjalizuje się w promocji lekarzy i usług medycznych.

Odbyłem szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w ICAN Institiute. Ukończyłem Brian Tracy Leadership & Busines Academy.

Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych zdobywałem podczas kursów Google, Forum Media Polska i Facebook. W swojej pracy łączę i wykorzystuję wiedzę z psychologii, mediów społecznościowych i marketingu.

Dzielę się wiedzą z zakresu wykorzystania Internetu w pracy lekarza podczas konferencji dla okulistów i lekarzy medycyny estetycznej.

Jestem prezesem i założycielem Fundacji Rozwoju Edukacji i Motywacji, której misją jest dostarczanie nowoczesnej wiedzy lekarzom. Fundacja zorganizowała 40 edycji kursów z zakresu okuloplastyki, na których przeszkoliliśmy ponad 400 lekarzy.

Prowadzimy bezpłatne zajęcia m.in. dla studentów uczelni medycznych z zakresu budowania wizerunku specjalisty.